ŠOLA V NARAVI

Osmi razredi smo se 13. 2. 2015 odpravili v šolo v naravi. Ob 10. uri smo se odpeljali na pot z avtobusne postaje Lenart. Okoli 11. ure smo prispeli na dom Škorpijon, ki leži blizu Sv. Duha na Ostrem Vrhu. Pred domom so nas pričakali učitelji. Pokazali so nam vhod in povedali, v kateri sobi bomo prebivali naslednjih 5 dni. Sobe so se imenovale po planetih. Odšli smo v sobe in odložili stvari. Sledil je pohod po Kozjaku. Po pohodu smo se odpravili v jedilnico, kjer so nam razložili pravila in urnik. Nato smo imeli prosto do večerje. Zvečer smo imeli kviz. Bilo je zabavno. Po kvizu smo se odpravili v sobe in se pripravili na spanje. Vsak dan smo se zbudili ob 7.15, sledila je jutranja telovadba in ob 8.00 zajtrk.

V torek smo po zajtrku odšli na pohod na avstrijsko-slovensko mejo. Pohod nam je vzel nekaj moči, zato nam je prosti čas pred kosilom koristil. Popoldanska dejavnost je bila rezervirana za lokostrelstvo. Zvečer smo se igrali pictionary in s soma kockami. Igri sta bili zelo zanimivi. Po večerji smo si ogledali nogometno tekmo Barcelona-Manchester City. Nato smo se odpravili spat.

Naslednji dan smo bili razdeljeni v skupine. Eni so odšli jahat, druga skupina je odšla do potoka, kjer smo spoznavali vode Kozjaka. Po kosilu in prostem času smo se igrali improligo in risali zemljevide ter se učili, kako se naredijo nekateri vozli. Naslednji dan, torej v četrtek, smo se skupine zamenjale. Po kosilu smo imeli pležuhanje in raziskovanje gozda. Zvečer smo predstavili svoje sobe in ples. Bilo je super. Po plesu smo se odpravili spat.

Petek je bil naš zadnji dan bivanja na Kozjaku. Dan smo začeli s pospravljanjem naših stvari v kovčke. Ko smo kovčke odnesli pred dvigalo, smo se nekateri odpravili v učilnice. Druga skupina je odšla ven. Zunaj so poskusili zakuriti ogenj iz materialov, ki jih najdemo v naravi. Sledila je menjava skupin.  Po kosilu smo se poslovili. Ko smo že odšli, so se vozniki spomnili, da smo na domu pozabili učitelje.

Okrog 13. ure smo se vrnili na avtobusno postajo. Zelo sem bila vesela in ponosna pohvale, ki nam jo je dala ga. Mirjana, da smo bili zelo pridni in ena najboljših skupin, kar jih je bivalo v domu Škorpijon.

Nikoli ne bom pozabila te šole v naravi, saj je bila ˝zakon˝.

Petra Klinc, 8. a

Z 8. razredom smo šli v šolo v naravi v dom Škorpijon. Tam smo bili pet dni in se imeli smo zelo lepo.Prvi dan so nas sprejeli, se namestili v sobe in šli na pohod na Žalec-Žavcarjev vrh. Na poti smo se precej namučili. V teh petih dneh smo počeli precej zanimivih stvari. Hodili smo na pohode, jahali, imeli lokostrelstvo, pležuhali, kurili ogenj, raziskovali, imeli orientacijski tek v gozdu, imeli pouk, večerne dejavnosti in pa seveda ni šlo brez kakšnih bedarij in skrivnih nočnih obiskov po sobah.

Hrana pa tudi ni bila slaba. Imeli smo zajtrk, malico, kosilo, malico in večerjo. In seveda sladkarije.

Ta šola v naravi nam bo ostala v spominu. Imeli smo se naravnost odlično.

Jani Žižek, 8. a

(Visited 32 times, 1 visits today)